Tiedote näyttelyn peruuntumisesta ja näyttelymaksun palautuksesta

Kissanäyttelymme peruunnuttua ryhdymme näyttelymaksujen palautustyöhön. Talousvastaavamme ja näyttelysihteerimme hoitavat maksupalautuksia päivätyönsä jälkeen iltaisin ja viikonloppuisin. Palautukset aiheuttavat runsaasti ylimääräistä työtä, joten pyydämme toimimaan ohjeen mukaisesti ja välttämään muita yhteydenottoja.

Maksettu rahalla (tilisiirto):

Maksun takaisin saamiseksi maksutiedot (kissan virallinen nimi, EMS-koodi, omistajan nimi ja IBAN-muotoinen tilinumero) on toimitettava osoitteeseen elina.jarvinen@keskis.net viimeistään 14 vuorokauden sisällä tästä ilmoituksesta. Raha voidaan halutessanne muuttaa myös leimakoodiksi, joka toimitetaan teille tähän sähköpostiin. Ilmoitattehan viestissä, haluatteko palautuksen rahana vai leimakoodina. Leimakoodi vastaa yhtä ilmaista ilmoittautumista näyttelyymme. Veteraani- ja määrittelyluokan maksut sekä luettelomaksut palautetaan rahana. Puutteellisin tiedoin lähetetyt sähköpostit siirtyvät työjonossa viimeiseksi.

Maksettu leimakortilla:

Leimakortilla näyttelymaksun maksaneet saavat takaisinmaksun leimakoodina sähköpostiin, joten teidän ei tarvitse tähän viestiin vastata. Leimakoodi toimitetaan Omakissassa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen, ja se vastaa leimakortin tavoin yhtä ilmaista ilmoittautumista näyttelyymme.

Kaverikissamaksut:

Jos olit ilmoittanut näyttelypäällikölle kaverikissan tulosta ja maksanut sen, niin mainitse tästäkin maksutietojen ilmoituksen yhteydessä.
Näyttelymaksupalautus tehdään Suomen Kissaliiton näyttelysääntöjen mukaisessa aikataulussa:
”Näyttelymaksupalautukset on tehtävä neljän (4) viikon sisällä siitä, kun järjestävä yhdistys on saanut näytteilleasettajalta palautukseen tarvittavat tiedot.”